View Single Post
Old 01-02-2011, 00:41
Ice_ken Ice_ken is offline
VW Guru

twas ier een beetje stil, dat komt door de examens natuurlijk. Maar allé so far so good op dat vlak, nog ééntje en ik ben er vanaf.

dus ffkes kleine update, met grote gevolgen vind ik:

ik had geen radio ontvangst meer, dus moest ik dat eens aanpassen, zeker als je naar oldskool radio overstapt.

dus alles uit mekaar voor de kabel te vervangen.

antenna/jack connector WTF ?

got wiring?

wat een complete klote nachtmerrie!

Maar het is opgelost...de radio heeft eindelijk ontvangst. Uiteindelijk heb ik de compleet nieuwe coaxkabel getrokken, en compleet nieuwe kabel voor de versterking van de antenne. Ik heb dit opnieuw vanbinnen in de antenne gesoldeerd en van nieuwe goede aansluitingen voorzien en genoeg isolatie.

Dan waren er nog problemen:
-schakelaars die niet oplichten
-verwarmingspaneeltje dat niet oplicht

uiteindelijk al die lampjes vervangen, wat geen sinecure is weet iedereen die dat al eens van dichtbij bekeken heeft. Eindelijk overal (groene)lichtjes :mrgreen:

Nog een probleem dat ik beu was: de mfa werkt maar gedeeltelijk...de oplossing was een hall-gever achteraan vervangen, de sensor staat in bestelling bij vw classic parts, levertijd bedraagt 2-3weken.

hier de troublemaker:

dashbord morgen terug in elkaar steken, die sensor zal dan achteraf vervangen moeten worden, ik kan geen 2-3 weken zitten wachten op dat ding.
Reply With Quote