Thread: Snelle 1.3?
View Single Post
Old 31-01-2011, 21:46
tryant tryant is offline
Forum Newbee

Quote:
De motorvariant maakt voor de verzekering niet veel uit, zolang je niet voor 'n gti-tje gaat ofzo. Een 1.8i monopoint zit op 90pk, en komt echt goed van de plek. En carbs kun je overal wel opzetten naderhand.

Oke nou dat wist ik niet.
Maar carbs op een injectie is vgm niet zo gemakkelijk?

Quote:
ah! there comes the monkey out of the sleeve! ik kan me de tijd nog herinneren dat ik in mn 1300 de eerste Seat Leon TDI's er uit reed omdat ze gewoonweg niet konden sturen. weet je wat je dan net zo goed kan doen: koop een 1800 of een 2liter en plak er een 1300 type plaatje op. dan weet je dat de remmetjes goed zijn voor het motortje wat er in ligt en de rest er ook op afgestemd is.

Sorry maar een 1300 plaatje erop plakken dat is bijna net zo erg als een 2.0 plaatje op een 1.3 plakken..(dat vind ik tenminste:P)

Dat van die remmen enz heb je wel gelijk in.

Maar stel ik pak een 1.6 bestaan deze ook met in en uitlaat niet aan 1 kant(x-flow geloof ik?)

Ik wil gewoon niet naar de 1.8 gaan voor mijn gevoel zijn die auto's ook gewoon meer afgeragd enz.
Dat leek me ook zo mooi aan een 1.3 omdat volgens mij de meeste jongens meteen voor een 1.6/1.8/gti gaan?
Reply With Quote