View Single Post
Old 30-01-2011, 23:35
PoloG60 PoloG60 is offline
Forum Newbee

Send a message via MSN to PoloG60

Quote:
Originally Posted by SjefG40
Hallo Ferdi,
Die nokkenas is eigenlijk naar eigen smaak te bepalen. Ik gebruik eigenlijk geen standaard nokkenassen, maar aftermarket assen van catcams schrick of dbilas.

Als luchtfilter gebruik ik altijd een groot filter met voetplaat van pipercross. Kosten wel centen maar is in mijn ogen de beste oplossing met kelken.

Gr, Pim

Ik heb zo hier en daar al een beetje gekeken naar die Pipercross luchtfilters met voetplaat,maar zijn die voetplaten zo passend te krijgen voor op deze kelken dan?
Of moet je die voetplaten nog aanpassen?
Ik kan op mijn werk ook zelf een luchtfilterbak van aluminium maken met bijvoorbeeld een inlegfilter van K&N of Pipercross of zoiets dergelijks...
Over die vacuüm slang ben ik er eigenlijk nog niet helemaal over uit want tussen de 3e en 4e carburateur zit namelijk die vacuumslang die inderdaad op dat kleine filtertje komt,dat filtertje ga ik dan waarschijnlijk ook gewoon gebruiken.
Maar tussen carburateur 1 en 2 en tussen carburateur 3 en 4 zit ook een zwarte vacuumslang die is qua diameter kleiner dan die andere,dat is die lange slang die op de hoogte ligt van die zwarte vacuüm dekseltjes die is aangesloten tussen 1,2 en gaat daarna door tussen 3 en 4...waar moet ik die op aansluiten?
Gr. Ferdi
Reply With Quote