27-01-2011, 23:00
|
VW Enthousiast
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Zollie
of ik er wat aan heb ligt, heb ik me laten vertellen, aan de behuizing.
voor inbouw in mijn 1982 passat moet de startblokkering van de chip in de contactsleutel worden weggeschreven. het schijnt dus dat dit wel kan met computers in aluminium behuizing, die in de zwart plastic behuizing zouden niet om te schrijven zijn mbt het contactslot.
dus, als ie alu is heb ik interesse!
|
bouw gewoon de startblokkering mee over. Ik heb zelf een ahu in een golf 1 met startblokkering/transponder. Overlaatst nog een 1Z bij een maat in een golf1, ook met transponder, en in een golf2 heb ik ook al is een ahu gehad.
in een golf 3 tdi pre 8/94 zit een zwarte stuurdoos (028 906 021 C ) ZONDER transponder, mits kleine modificatie past de stekker op een andere kabelboom voorzien voor transponder.
de zwarte stuurdozen (028 906 021 AF) zijn idd slecht te chippen/vrijschrijven, alu"s zijn makkelijker
de stuurdoos die je nu hebt, is dat met 2 aparte stekkers, evt een foto? dan is dat van een a4 met mapsensor op de intercoolerbuis.
zwarte stuurdoos is ook maar met 1bar map sensor, alu"s tot 1.5bar geloof ik... powerboxje erop, bleedvalve ertussen en loopt gek hard
|