View Single Post
  #8  
Old 25-01-2011, 12:04
golfcabriolet's Avatar
golfcabriolet golfcabriolet is offline
Forum junkie
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,557
Default

Hoofdstuk 6
Edit hitteschilden
Helaas, mijn nieuwe platen niet vouwen, hoewel het deel nummers om te stemmen. Daarom werden de vellen gewoon voorbereid en op maat. Gewoon een stukje van links en rechts rausgenommen, de randen entgrated en herschilderd.


Hoofdstuk 7
Wiellager mount
2 per rem wiel lagers (een grotere en een kleinere) moet worden ingedrukt. De kampen zijn gelegen in een ring en deze ring is het glas schoon te maken.


Remschijf op "zachte grond", zoals hout en zet de ring met een punch en een hamer in het venster "instappen". Met de verdeling altijd leuk om te gaan wanneer kloppen in een cirkel zodat de lagers ring gelijkmatig wordt ingedrukt.


Wanneer men het geluid van timmeren, wanneer de ring wordt gedrukt in de remschijf te stoppen hoort (het zal helderder geluid).




Hoofdstuk 8
Hand remkabel
(Eerste de ontwikkeling van de handrem hefboom heeft een clip op de veiligheid van de passagiers kant - verwijderen).
Voor elke moeder en handrem Schroef de borgmoer en dan de twee oude touwen te verwijderen.

Rijg het nieuwe handrem kabels. Later, de touwen die aan de gemonteerde remklauwen en geregistreerd met een klem.
Het ziet er als volgt uit:


Toen de twee uiteinden binnenkant gemonteerd weer met de handrem en te stoppen.
Dus dit zal kijken op de auto verdieping van beneden:


en zo in het interieur:


Door de manier waarop hier is een foto van een stoel Wiechers console (inklapbaar). gemonteerd met de kuipstoelen kan worden voor bijvoorbeeld de rugleuning is niet inklapbaar. Met de console dan de hele stoel naar voren gekanteld.


Hoofdstuk 9
Beading remleiding
Frezen met een Bremsleitungsbördelgerät (gebruik 4.75), de twee uiteinden van de remleiding - voordat de nieuwe bevestigingsbouten juiste manier om de lijn te duwen.
Dan kijkt naar beide zijden als:


De originele line lengte was genoeg voor mij voor de 36er Girling remklauwen. Ik heb alleen moeten daarom kralen, omdat de oude bouten uit de vorige ronde en had een beetje van de controle lijn is de sleutel durchgerutscht.
Dus dit zal kijken met de gebogen lijnen:


Hoofdstuk 10
Achterrem mount klaar
Dus nu, eindelijk gaat het om de voltooiing van de achterste schijfremmen.

In de eerste plaats de stub as met het hitteschild panelen schroef (met 4 schroeven (met sluitringen gebogen Opmerking: Ik had de 4 originele schroeven gekocht uit New Scirocco 16V, maar is ongeveer 1 cm langer dan de originele ingebouwde G1C schroeven. Top fit, maar beneden, de twee schroeven, heb ik gebruik maken van de oude).
Deze zullen worden aangescherpt met de momentsleutel en 60 nm


Dan de dop staking de as tijdschrift (vast) en zelfs zo diep dat tijdelijk aangesloten op de disc niet malen it out.


Vervolgens wordt de wiellager vet en past netjes in de schijf. Deze onderdelen worden geassembleerd tot:


De eerste plaats het grote wiel lagers voor de rug vet en fit.


Dan zetten de zwarte plastic push Simmering en dan (kan niet uit val van het kamp).


Grease Op last but not least de kleinere wiel lagers op de voorkant en de disc plaatst en deze vervolgens plaats op de as tijdschrift.


Plaats de grote schijf, omdat het er als volgt uitziet:


Schroef de moer. De moer is geschroefd zo strak dat de besturing nog kan bewegen met een schroevendraaier op zijn as. Opnieuw worden vastgesteld later na ongeveer 100-200 km moet dit wiellager spel.


Vind radertje op, een positie waar de splitpen gaat door, dan plooi de uiteinden van de splitpen en buigen.


Cap staking en erstmal afgewerkt.
Opmerking: met een zeer Regards moer dat gaat net boven de pet, die zeer gemakkelijk om te staken.


Installatie van de remklauwen Girling 36
In de eerste plaats nemen naast de remklauwen (2 bouten Dispensing) en de dragende oppervlakken van de oppervlakken schoon (met een Dremel Brush erg makkelijk) en met koperen plakken.


De cilinder met een inbussleutel reindrehen bijna

Dan de beugel van de remklauw op de as pin schroef Allen met 2 schroeven en vastdraaien met een momentsleutel en 60Nm.

Stel de remblokken en leg ze op de blokken Spreizklammern gecentreerd.

Dan is de remklauw verpesten hand strak met de eerste schroef, en druk naar beneden. Dan meten de afstand tussen de remblokjes en remmen zuiger met een sensor-onderwijs, moet dit worden 1 mm. Indien nodig, lift het zadel weer, en met de zuiger Allen zuivere of Dispensing. Druk vervolgens weer naar beneden zadel en herhaal het hele lange, tot op het niveau 1 mm tussenruimte. Installeer vervolgens de onderste schroef en draai met een momentsleutel (35nm).
Aan beide zijden ...


Tenslotte mount de remkabel en maak de clips op het
() Hierboven al) en de rem slangen op zijn plaats (beugel op de remleiding site beschrijven niet vergeten.

Afronding
Wees vented na de verandering van de remmen van het gehele systeem. Daarnaast heb je, de hoofdremcilinder (HBZ), op voorwaarde dat een 20er is gemonteerd, overstappen op een groter (22 meter) zal instructies vinden voor het wijzigen van de hoofdremcilinder kan ook gelezen worden in de wiki.
Reply With Quote