25-01-2011, 12:03
|
|
Forum junkie
|
|
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,557
|
|
Achter schijfremmen
Navigatie
Hoofdstuk 1 - Voorbereidende werkzaamheden
Hoofdstuk 2 - trommelremmen uit bouwen
Hoofdstuk 3 – verwijderen van roest en verf
Hoofdstuk 4 – Maak beugel voor rem slang
Hoofdstuk 5 - beugel voor rem slang verwonden
Hoofdstuk 5a - beugel voor rem slang lassen (Girling 36)
Hoofdstuk 5b - beugel voor rem slang lassen (Girling 38)
Hoofdstuk 6 - hitteschilden Edit
Hoofdstuk 7 - wiellager mount
Hoofdstuk 8 - handrem kabel
Hoofdstuk 9 - remleiding beading
Hoofdstuk 10 - Achterrem mount klaar
Lijst van de benodigde onderdelen
* 2 remklauwen (Girling 36 zijn heer verbouwd maat 38 gaat ook)
* 2 as-tap
* 2 hitte Platen
* 2 remslangen
* 2 Handrem kabels
* 2 caps (messing kleuren hier)
* 8 bouten met ringen (voor staanders) alleen als de lten zijn smerig
* 4 Schroeven voor remklauwen
* 2 sets van wiellagers
* 4 remblokjes
* 2 remschijven
* 2 houder (DIY is hieronder) legt
* Bremssattellack Foliatec
* Remvloeistof
* Master cilinder (22er) en druk van de Scirocco 16V
* 2 nietjes (remleiding / rem slang - op de nieuwe houder)
* 2 haakjes (te houden van de Handremsseil op de remklauw)
* 2 remleiding bouten (alleen als de oude "zijn smerig)
* Copper pasta
* Kruipolie oude bouten los te maken
* Voortgezet (hardware)
Kosten ongeveer 200 tot 400 euro (gedeeltelijk gebruikt en enkele nieuwe onderdelen)
Hoofdstuk 1
Voorbereidende werkzaamheden
Eerst heb ik gereiningt de "oude" remklauwen met een staalborstel. Een baan voor iemand, "de vader en de moeder wordt gedood heeft.
Hier is een foto van de twee gezuiverd zadels.
Dan is de zadels plakband (alle rubberen onderdelen, schroeven, enz.) Ook de schroef bloeden plakband als deze geopend kunnen worden na het uitharden van de verf is niet meer (anders is het in de richting van Foliatec).
De volgende stap is aan te raken de verf. Dit vereist de kleur (zwart voor mij) met de bijgeleverde harder worden gemengd. Then off je met het schilderen van de remklauwen.
Hoofdstuk 2
Uitbouw trommelremmen
Jack van het voertuig terug en demonteren wielen.
Cap van het kamp abhebeln:
Verwijder veiligheidsspeld en uitbreiden voorraad:
Het ziet er als volgt uit:
Remblokken verbeteren:
Het ziet er als volgt uit:
Remleiding
Schroef de remleiding met een speciale sleutel en de remleiding vloeistof veld.
Dan de 4 schroeven aan elke kant van de as been met kruipolie spray en schroef. Unhook Gebruik vervolgens de remkabel, dan is de oude trommel rem is volledig ontmanteld.
Bovendien ...
Op mijn golf, de 4 bouten op de as been ging probleemloos op elke kant. Horst niet in zijn "geluk" en had wat saai van de schroef.
Het enige probleem voor mij was de rem los te lijnen. Zoals is gemaakt met me tot ongeveer 6000 kilometer van de remcilinders van mijn nieuwe eigenaar, de schroeven waren een beetje rond en ging met een tang.
Hoofdstuk 3
Het verwijderen van roest en verf
Om ervoor te zorgen dat alles er goed uitziet visueel, maar verder geen roest, de roest wordt verwijderd foto's van de staanders met een staalborstel:
Rust verwijdering:
En dan bekleed in het zwart:
Dus, dan heb ik tijdrit zadel en het stuur gemonteerd knokkel (nog moet worden verlengd in de zadels van de oude rem slangen en rubber in zijn - deze zijn alleen in de montage):
Hoofdstuk 4
Maak beugel voor rem slang
De houder voor de aansluiting van de rem slangen aan de remleidingen zijn op maat gemaakt voor elke pagina.
Uitgangsmateriaal is een vlakke stalen plaat.
Dit is ontroest. Na dat we een gebogen draad op de auto de juiste lengte en hoek van de bocht van de "gemeten" en de platen dan na de "patroon draad.
In de platen wordt vervolgens een 13mm geboord gat voor de slang en zorgvuldig uitgebreid met het dossier slechts 14mm - totdat de rem slang eng gaan in het gat. Als de opening te groot is - allemaal tevergeefs.
De houders worden dan op de pagina waar u zal worden voorzien van een interne gelaste cilindrische.
Dus ze zien het eindproduct operator:
Hoofdstuk 5
Rem slang houder voor het lassen
De positie van de beugel is verschillend, afhankelijk van de remklauw.
36 Girling remklauwen hebben hun lagere montageplaat zodat de schroef bloeden op de top.
38 Girling remklauwen hebben hun keeper tot aan de schroef ontluchting op de top.
Belangrijk!
Er moet noodzakelijkerwijs worden genomen om ervoor te zorgen dat de remklauw gemonteerd goede kant op, anders begrepen de rem pad in het zadel kan worden.
Hoofdstuk 5a
Rem slang houder voor lassen (Girling 36)
De exploitant moet nu worden voorbereid gelast op de achteras. Dit is de eerste las op de as vrij van verf () met een staalborstel.
De volgende stap is de houder op de slang en de slang is bovenaan losjes gebogen, zodat de houder rust losjes in plaats van de as (ter plaatse gereinigd).
Het ziet er als volgt uit:
Na het lassen op schone alles mooi weer met een staalborstel en verf.
Het ziet er als volgt uit:
Hoofdstuk 5b
Rem slang houder voor lassen (Girling 38)
De exploitant moet nu worden voorbereid gelast op de achteras. Dit is de eerste las op de as vrij van verf () met een staalborstel.
De volgende stap is de houder op de slang en de slang is bovenaan losjes gebogen, zodat de houder rust losjes in plaats van de as (ter plaatse gereinigd).
Het ziet er als volgt uit:
Net zoals op de bovenstaande foto is nu angepunktet met het lassen van de beugel op de as.
Dan is de besturing knokkel met de remklauw weer gedemonteerd en de uiteindelijke beugel gelast.
Het ziet er als volgt uit:
Na beide zijden klaar waren, weer terug te reinigen met een staalborstel en schilderen.
Het resultaat ziet er als volgt uit:
Opmerking
Bij het reinigen ervoor te zorgen dat er geen zweet kogels blijven in de as, de beste blazen met perslucht.
Bij het lassen en schilderen drauf achten dat de lente been geplakt bedekt /.
Control lijn (flanger Girling 36 & 38)
De volgende omschrijvingen genomen in beide varianten remklauw
Daarom zal afzien van een aparte beschrijving
Zoals de oude bouten van de rem lijn gaat naar zaad "was de uiteinden van de buis met een" pipe cutter netjes afgesneden en verwijder de oude schroef. De nieuwe frezen wordt later aangetoond in detail.
|