16-01-2011, 21:20
|
|
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,870
|
|
Quote:
Originally Posted by vdWal.
waarom moet deze dop zo speciaal zijn? zit gewoon een normale moer op toch of heb ik dat mis? heb er altans niets speciaals aan kunne zien..
ben het eens dat het met de poot eraf makkelijker zou zijn mischien maar denk dat het dan alsnog niet was gelukt
|
Dan zit op deze variant ook al het type met een normale moer , was even in de war met de mk2 en de 'oudere' type's Mk3 ,die hebben nog het moertje met de 2 uitsparingen , my mistake
Het probleem is dat die moer ,die jij bedoeld soms erg vast kan zitten ,en vaak je veerpoot mee gaat draaien .
Ik pak dan altijd een luchtsleutel , dan wil hij wel los (maar die moet je natuurlijk wel bij de hand hebben )
Maar die nieuwere type's lagers gaan eigenlijk nooit stuk ......
Ben dan wel benieuwd waar dan dat gebonk wegkomt/wegkwam .
Hopelijk blijft het nu over
|