View Single Post
  #1  
Old 16-01-2011, 19:25
Mikf Mikf is offline
Forum Regular
 
Join Date: May 2010
Posts: 227
Default Golf MK1 1.1 van Mikf

Hallo allemaal! Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Mike en ik ben woonachtig in Rotterdam. Ben van het bouwjaar '89.

Ik ben sinds gister trotse bezitter van een Golf MK1 1.1 uit 1980. Ik kan nu een heel verhaal gaan typen, maar foto's zeggen meer:















Dat is dus mijn MK1

Verder heb ik als hobby oude brommers. Dit is mijn Honda SS50 (4-Takt):






Filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=JBxyjjnYwKg

-------------

Ik heb vandaag de auto lekker gewassen. Volgend weekend even wat uitgebreider (in de turtle wax enzo).

Ook even een radio ingebouwd, niet die van op de interieur foto hoor, want dat is een foto van de vorige eigenaar!

Verder lekker getourd. Krijg van iedereen positieve reacties

Ik heb helaas wel al mn eerste probleem. Misschien dat dit makkelijk is, maar ik zie op internet dat de originele carburateurs slecht zijn.. Maar mn motor valt vak stil. Als ik nog rij in de tweede versnelling bijvoorbeeld en het stoplicht springt op rood en ik druk de koppeling in, valt de motor vaak uit of hij loopt eng laag stationair. Als ik de choke ietswat uit trek gaat het allemaal prima, maar dat hoort natuurlijk niet zo en het is ook vervelend een zo hoog stationair lopende motor.

Iemand enig idee wat dit kan veroorzaken of wat ik er aan kan doen? Is er misschien een stelschroefje voor het stationair toerental?

Dit was het tot zo ver, ben benieuwd wat jullie ervan vinden en eventueel tips om mijn probleem op te kunnen lossen
Reply With Quote