12-01-2011, 08:26
|
|
Volksforum Aandeelhouder - Diesel-head
|
|
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,816
|
|
Quote:
We hebben we de riem goed vervangen en de brandstofpomp los gehaald en weer precies terug gedaan. Dus dat trillen kan toch niet aan de brandstofpomp liggen dat ie dan op 3cilinder loopt.
|
Nee, dat hij op 3 cilinders loop komt niet door de timing. Al moet je wel bij het vervangen de pomp weer op tijd zetten met een meetklok. Daar zou het slechter starten van kunnen komen.
Kan het zijn dat er lucht in de brandstofleidingen zitten tussen pomp en verstuiver? Als hij stationair loop op de verstuiver iets los draaien (let op zet een veiligheidsbril op er spuit diesel uit).
__________________
Groetjes,
Bert
VW Jetta 1.6 1984 (NL)
Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE)
Audi TT 2006 (UAE)
Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE)
"Because there's a thin line between hobby and mental illness!"
|