View Single Post
  #14  
Old 10-01-2011, 22:55
Bumper83's Avatar
Bumper83 Bumper83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 643
Default

Nou weer een update, vandaag koelvloeistof compleet vervangen voor nieuwe G12++ en nu ook de temperatuurzender. Na het verversen heb ik met een digitale thermometer in mn expansietank gemeten, temperatuur rond de 88/89 graden, kort daarna wordt de slang na mn thermostaat warm en gaat hierna even later ook mijn koelventilator draaien, dit alles ok! Mijn instrumentenpaneel kw metertje geeft nu al helemaal oververhit aan. Ik heb ruim een half uur stationair gedraaid en mijn olietemperatuur bleef gemiddeld tussen de 92 - 95 graden, en mn kw temp standaard op oververhit; dit was het plaatje:




Nu begin ik er steeds meer van overtuigd te raken dat het waarschijnlijk toch aan mn meter ligt, de vorige eigenaar heeft ook al het waarschuwingslampje laten aftapen omdat deze continu bleef knipperen maar de monteurs in de garage hadden de meter doorgemeten en deze zou ok zijn?!

Alleen wil ik het wel graag zeker weten dat het me metertje is, zijn best aan de prijs en moet mn dashboard weer helemaal open.. dus geef je mening!
__________________
Wagenpark:

Golf 2 GTI 8v 1985 (Under Construction)
Golf 2 Avance 1.3 1987 (SOLD)
Passat Sportline 2.0 20V 2002 (SOLD)
Reply With Quote