View Single Post
Old 09-01-2011, 20:41
variant110 variant110 is offline
VW Addict

Vandaag was het mooi weer en droog dus ik dacht laat ik de vr weer eens van stal halen, die had haast een maand stil gestaan en ik had wel weer eens zin in wat snelheid hahaah

Zo gezegd zo gedaan was lekker aant toeren en een paar keer goed opgetrokken wat nog steeds een mooi geluid geeft met zo'n groot openluchtfilter en de themp. bleef mooi laag, men thermostaathuis lekt een heel kein beetje als ik hem goed gebruik, dus zat er steeds op te wachten tot die eens barste ik denk rij mooi door en doen het lekker in de zomer wel even.

Maar vanmiddag was er dan toch in 1 keer een beetje teveel koelvloeistof buiten de motor..................... maar wat bleek het was niet men thermostaathuis maar men kachelradiateur.............. wat nog veel erger is want nu heb ik de auto vol koelvloeistof erg nat en klevering en stinkt.

Ik schrok me natuurlijk een hoetje wat ik zag meteen niks meer, gelukkig reed ik niet hard was in een woonwijk en reed een gangetje of 30/40 meteen de auto aan de kant gezet en gedacht wat nu?!!?!??!

Nou ja dan is er maar 1 die ik ken bellen en das men zwager Wytze (jettaracing) en gevraagt of die langs kon komen met wat water een een 22mm buisje zodat we hem eerst zolang door konden verbinden zodat ik naar huis kon rijden, hij kwam snel en de vr reed ook zo weer.

Nu heb ik hem in de garage staan met veel kranten op de vloer en gaan hem 1dezer dagen uitmekaar halen en de kachel vervangen, mooi putje even W wist een mooie manier zodat het dash er niet helemaal uithoefde maar eens zien hoe en wat, nu ook meteen men thermohuis maar doen hahah.

mvg Ron
Reply With Quote