View Single Post
Old 09-01-2011, 12:32
KustomCreations's Avatar
KustomCreations KustomCreations is offline
Forum Newbee

Send a message via MSN to KustomCreations

Gisteren avond nog eens wat verder gedaan met het interieur. Mja k ben aan de binnenkant begonnen omdat het hier nogal vol staat met autos en dan ga ik niet zitten slijpen en lassen.
De achterbank van de scirocco zit er dan al in. Frame staat vast, beetje moeten aanpassen, maar k vond het nog meevallen )

Dan eens kijken hoe het erin staat en .... damn, ofwel moet ik geen ruit steken vanachter ofwel een stuk van mijn zetels doen :lol: Ok stuk van mijn zetels dan maar :ymparty: De mousse en het patroon van de zetel zullen we nadien nog wel aanpassen.

Ik was aan de rechterkant begonnen met een deurpaneel er al een in te steken, en wilde het gat dat er tussen deurpaneel en de achterbank is aanwerken met polyester. Maar die deurpanelen zijn me zo lelijk en ouderwets dat ik dat idee al rap heb laten varen.

Maar k heb nog een complete deurpanelen set liggen van een scirocco, dus gaan we daar mee aan de slag.
Paar uurkes later, na veel passen, zagen, passen, zagen, ... zit het er al redelijk goed in. Ik zal bovenkant, voorkant en zijkant nog wel moeten aanpassen om het overal mooi te laten aansluiten, maar dat komt wel goed \M/

Reply With Quote