07-01-2011, 00:07
|
|
10k maniac
|
|
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,384
|
|
Quote:
Eerst ben ik begonnen met het verwijderen van de 4x4 ja je leest het goed, eerst omgebouwd naar Quattro en nu weer terug naar voorwiel aandrijving die vent is gek, dat klopt ook wel maar ik heb hier zo mijn redenen voor, ik wil graag een betrouwbare auto en hoe meer draaiende onderdelen hoe meer kans op problemen en tevens is die hele 4x4 loodzwaar.
Nu had ik een onafhankelijke achterwiel ophanging en dat beviel me wel alleen was deze te zwaar en terug gaan naar een achterbrug was voor mij geen optie. Daarom heb ik een alu subframe gemaakt met chroommolybdeen draagarmen op unibals en fusees met remmenrij van een audi S3 (voorzijde) hier zitten H&R schroefpoten aan van een S3 met 120 kilo race veertjes en verstelbare camber plates van een e30 dit afgemaakt met een gemodificeerde H&R stabi van een RS4. Dit alles heb ik pas gemaakt onder de golf, dus nieuwe bevestegings punten maken, binnenschermen aapassen camber plates bevesteging maken enz. Alles is nu verstelbaar camber, sporing, wiel breedte en hoogte.
die 4x4 zal behoorlijk wat problemen geven als je hem landurig zwaar belast, en daar heb ik geen zin in.
En met de juiste banden, sper en afstelling (niet teveel koppel bij lage toeren) dan is 400 op de voorpootjes geen probleem
|
|