Paar dagen terug de auto vanuit de put gezien, het zag er allemaal goed uit alleen op 1 plekje zat wat roest wat een gaatje bleek te zijn.
Dit wou ik vandaag even erin lassen, maar toen ik aan de binnenkant de vloerbedekking los ging halen voor brand te voorkomen kwam ik erachter dat er water in de auto stond. Dit had ik eerder als gemerkt en meende dat het kwam omdat er geen folie achter de deurpanelen zat. Maar dat bleek dus achteraf niet alleen daar vandaan te komen. Dus het hele interieur eruit gehaald om het 'lek' te vinden excl. het dashboard.
Nu vond ik als eerste een probleem met de versterkerkabel die in de auto lag toen ik hem kocht.
Deze was afgedicht met een stukje slang en een tie wrap om geen water de auto in te laten komen wat niet echt holp.
De gene die dit toen heeft gemaakt heeft het zelf ook al ondervonden want de isolatie aan de bestuurderszijde onder de stoel was al weggehaald.
Nu zit er het zo,
Hier komt nog een kitlaagje omheen voor de zekerheid.
Daarna kwam ik nog een kabel met een schakelaartje tegen onder de zekeringkast, deze even nagelopen en kwam ook in de motorruimte uit, alleen was deze nergens op aangesloten. Deze dus eruit gehaald.
Deze kabel was ook niet afgedicht waar hij het schutbord door ging, dus hier zit nu ook een stopje in.
Alle kabels die ik vandaag eruit heb gehaald die nergens toe deden en laterna erin waren gekomen,
Daarna het plaatje erin gelast wat de bedoeling was, daarna weer tectyl erover,