01-01-2011, 21:50
|
|
VW Enthousiast
|
|
Join Date: Dec 2010
Posts: 147
|
|
Quote:
Originally Posted by Ralph
Begrijp me niet verkeerd, is positief bedoeld... Ik keur voor mijn werk laswerk van achtbanen zowel Visueel als Magnetisch. Hier hoef je me dus niks over uit te leggen. Je kan een las van twee centimeter maken, heeft allemaal geen zin als je het niet netjes afwerkt. Overgangen en kerven zijn het begin van een scheur, dit geld voor alle dynamisch belaste constructie's, dus ook jou bus. Neem maar van me aan dat ik in de praktijk heel wat ellende tegenkom met dergelijk laswerk...
Nogmaals is alleen maar positief bedoelde kritiek, echt een leuk project.
|
Bedoelde het ook niet negatief ofzo hoor! Maar leg mij svp 1 ding uit, waarom moet je een las netjes afwerken??? Ik doe dat alleen maar bij plaatwerk, bij constructies nooit! Een las vlakslijpen vind ik sowieso niks, je haalt materiaal dus sterkte weg
|