View Single Post
  #66  
Old 27-12-2010, 13:37
polo 3 polo 3 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 358
Default

Quote:
Originally Posted by richard-polo









1ste foto is te zien hoe het normaal loopt bij G60 verdringe{recht}
Door die andere vorm verplaats die de lucht beter/sneller!


bla bla bla Arno.. nogmaals JIJ bent niet De enigste die verstand van laders heeft

Leees jij maar eens wat vaker in plaats van altijd gelijk proberen te krijgen





Als jij zoveel verstand meent te hebben van laders, dan denk maar eens goed na over wat je getypt hebt, want je loopt weereens dom te lullen.

Die schuine wand in het hart van de verdringer, en de buitenkant heeft niks te maken met betere luchtflow.
Door de schuinere wand is de wand sterker.
Die wand word heel erg zwaar door het uitslaande gewicht, en de schuinte verdeeld dat gewicht beter waardoor de wand minder snel afbreekt.
Aan de buitenzijde is dit door het uitslaan, in het hart door de druk die erop staat.
VW motorsport deed dit ook, dat zie je op de andere foto, dat is een vw motorsport verdringer.
Sommige daarvan hadden ook een iets andere slag waardoor ze meer lucht verplaatsten.
Die moesten een schuine wand, anders raakten deze de helft.
De laatste serie G laders met het type ldl hadden zo'n verdringer met schuine wanden, en een verstevigd hart.
En grotere luchtgaten in het hart waardoor er minder drukopbouw was in de inlaathelft, wat erin resulteerde wat er minder warmte ontwikkeling was en de inlaathelft van de verdringer minder snel inliep.

Ik zal nooit beweren dat er niemand anders is die verstand heeft van g laders, maar als je wartaal uitslaat dan reageer ik erop, en niet om gelijkt te krijgen,maar omdat het zo is.
Weet zelf namelijk heel erg veel van laders,en mechanica in het algemeen.

Ben zelf werkzaam als F16 monteur bij de luchtmacht, en heb een hele uitgebreide opleiding gehad, zowel mechanisch, als hydraulisch als elektrisch.
Dus maak mij niks wijs over metaalurgie en het combineren van metalen en coatings, want de F16 zit er vol mee, en daar komen toch wel iets meer krachten op als op een G lader.
Meer heb ik er ook niet over te zeggen, want jij meent toch overal gelijk op te moeten krijgen, en zo word het een oneindig topick.
__________________
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!
Reply With Quote