View Single Post
  #9  
Old 25-12-2010, 22:49
3wheel 3wheel is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 110
Default

Quote:
Originally Posted by jettaracing
Gloeiers vervangen is wel te doen hoor , heb t laatst ook nog gedaan bij m'n vaders '92 er TD .
Maare , waren er dan in '98 nog 'gewone' td's te koop dan ?, zie je niet veel zeker dan , de meesten zijn al tdi's .

De gloeiers constant aan laten staan dmv een constante plus zou ik zeker niet doen , dan gaan ze heel snel stuk ,normaal branden ze maar een seconde of 10 gemiddeld , maar als je ze constant aan laat staan gaat de levensduur wel heel erg snel achteruit !

.........


tis toch echt een 98'er sterker nog, tis een wolfsburg........ variant is mischien iets langer met het oude AAZ blok geproduceerd?

maar anyways; het is nu helemaal over; de voorgloei instalatie doet niets meer, lampje gaat even branden en begint direct te knipperen. auto start met deze temperaturen dan dus helemaal niet meer; was wel balen want ik had behoorlijk wat spul achterin gezet voor kerst bij vrienden, die konden we dus allemaal overproppen in de daihatshu van de vrouw...........

morgen even proberen of de wagen met een directe plus naar de gloeipluggen wel wil starten en dan maar even iets frotten met een schakelaar ofzo zodat ik handmatig kan voorgloeien; heb de wagen deze week nog voor het werk nodig (en ook geen vrije dagen meer..........)

waar precies in de motor-ruimte en/of zekeringskast bevinden zich de electrische componenten van de voorgloei-instalatie van een AAZ blok met volledig mechanische bosch-pomp?
ik weet zo uit het blote hoofd namelijk alleen de KWV temp sensoren te zitten
Reply With Quote