![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
16-12-2010, 20:13
|
![breadfan83's Avatar](image.php?s=91992de527fcad7f69af9231b1c0fb2d&u=3330&dateline=1190422612) |
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
|
|
Net maar effe een schakelaar gemonteerd om de motor toch van binnen gestart te krijgen, denk ik net ik probeer het effe, en hij doet 't. Wil ik de ruitenwisser proberen, doet ie niks meer. Kachel doet ook niks meer... relais en zekeringen nagekeken, alles in orde.
Misschien ligt 't dan aan het contactblokkie dat ik van de week gemonteerd heb of zit de stekker er niet goed in... kom ik tegen een van de draden aan, begint opeens alles het weer te doen.
Conclusie: draadbreuk in tenminste één van de draden die uit de stekker in 't contactslot komen. Dat verklaart ook waarom ie het de ene keer wel doet en de andere keer niet, en waarom we met doormeten toch de juiste waardes (spanning en weerstand) kregen. Het ligt er maar net aan hoe je de draad houdt.
Dit weekend maar alweer in de kou het hele dashboard uit elkaar slopen en kijken wat allemaal vervangen moet worden. Hoop dat dat het dan eindelijk is en het probleem ermee verholpen is.
|