View Single Post
Old 16-12-2010, 18:16
Vains's Avatar
Vains Vains is offline
REALLY Bored

En toen stond ik stil..... Afgelopen week ging ik even weg met de GTI. Ik reed op een kruispunt af en schakelde terug van de 3 naar de 2, en toen bleef het koppelingspedaal op de bodem liggen Aan de koppelingskabel was niks aan te merken, het probleem zat hem dus ergens in de bak. Ik was 200 km van huis en gelukkig lid van de anwb en dus ging hij op transport naar huis.

Vandaag eens gekeken wat het probleem was en mijn vermoeden klopte, de hevel was doorgebroken die het druklager normaalgesproken naar binnen duwt...

Toen ik de hevel eruit had kon ik goed zien waarom hij was doorgebroken.. Een of andere beunhaas heeft hem ooit geprobeerd te repareren door hem te lassen Precies in die las is hij dus weer gebroken.

Dus daarna maar even gaan shoppen. Een nieuwe pal, nieuwe afdekdop voor de versnellingsbak, nieuw interieurfilter, revisiesetje voor de dakantenne en een nieuw raammechanisme aangezien de bijrijderskant niet funtioneert.

Daarna het interieurfilter vervangen. Ik heb ook een halve emmer aan blaadjes en modder uit de waterbak kunnen halen

En na het schoonmaken en plaatsen van een nieuw filter kan ik weer ademhalen in de auto