14-12-2010, 11:48
|
|
Draaideur donateur
|
|
|
|
Die tekst moet gewoon bewaard blijven !!
Quote:
Beschrijving van adverteerder
Na al die jaren van trouwe dienst wordt ik redelijk onverwachts, dan toch nog aan de kant gezet voor een ander!
Mijn eigenaresse meent meer ''bekijks'' te krijgen, door te kiezen voor zo'n jong tupperware TT ding met plofzakken en maar 4 cilinders. Daar sta je dan als Ex club GT, en kan je met je belastingsvrije bips mooi op zoek naar een andere liefhebber!
Maar goed, ik moet aan mijzelf denken en ga dus echt niet bij de rest, in een of andere Hollandse wei staan te verrotten. Ik ben immers pas 25 jaar oud en in superstaat. Ik moet haar meegeven ... van de zomer ben ik voor het laatst nog eens lekker verwent met;
Nieuwe banden voor en achter
Nieuwe remblokken voor en achter
Nieuwe schokdempers voor en achter
Nieuwe wiellagers voor
Nieuwe aandrijfhoezen voor
Nieuwe handremkabel linksachter
Nieuwe olie en filters
Ze is nog wel zo fair om mij te melden dat mijn opties haar altijd goed zijn bevallen. Meest genoot ze van;
136pk / 5 cilinder / 136 pk / 5 versnellingen
Uitneembaar schuifkanteldak
Mistlampen voor en achter
Wiswas op achterruit
Koplampsproeiers
Elektrisch verstelbare spiegels
Getint glas
ABS
Stuurbekrachtiging
Lichtmetalen velgen / verlaagd.
RVS uitlaatstuk
Enkele jaren voordat ik in haar handen viel, was ik al helemaal gerestaureerd en opnieuw in mijn originele Titaanrode kleur gespoten. Ik ben dan ook al jaren bijna de enigste in deze zeldzame originele kleur. Mijn interieur is netjes, ben NOOIT ziek en heb geen rotte plekken. WEL een puistje op de rand van mijn neus met wat viezigheid eronder. Je begrijp wel dat ze daar nu ook mooi vanaf moet blijven. Ze heeft trouwens ook nog een stapel foto's van vroeger, rekeningen van eten en drinken en mijn reserve-sleutels.
Mij was verteld, dat ergens volgend jaar, mijn koppeling ontlucht zou worden, mijn slotje links vastgezet zou worden, mijn CD wisselaar los en schoongemaakt zou worden, en dat ik weer eens een verse APK zou krijgen.
"Zet hem maar in de garage voor later" Nou, daar ga ik niet meer op zitten wachten en zet mijzelf wel te koop.
Ik zoek dus een ander. Liefst een liefhebber EN als het kan, iemand die mijn bazin later nog eens laat weten hoe strak IK veertig geworden ben.
Wie komt mij verlossen van dat plastic modern ding waarmee ik nu samenwoon? Ik zal je nooit laten staan. Bel haar man maar op 06-51989854. Da's wel een redelijke vent. Als je maar niet teveel aan zijn centen friemelt, wordt tie chagerijnig van.
|
that's not patina, that's fucking rust man!!!!
|
|