Quote:
Originally Posted by bprijs
Misschien kan Pascal het zelf zeggen, hij is tenslotte nu toch niet meer van hem.
Dus Pascal brand los zou ik zeggen
|
He Branko.
Hoe is het met jou en de 74er ik mis hem wel hoor.
Corne (de eigenaar vd Jetta) belde mij vorige week op met de vraag of ik nog wat foto's vd Jetta had omdat z'n computer was gecrasht en daardoor was hij alle foto's van de Jetta kwijt en aangezien de Jetta nu op wintervelgen staat kon hij geen foto's met de Lenso's maken.
Mijn vraag daarop was, gaat u hem te koop zette ofzo? maar daarvoor was het niet zij hij.
Toen ik de Jetta kocht heb ik er wat dingen aan laten vervangen en verbeteren, zoals nieuwe motorsteunen laten maken bij HW VW Tuning, Digifiz heb ik laten reviseren, en er was een Lamdasonde kapot dus ook vervangen.
Wat er nog aan moest gebeuren was een nieuw hemeltje erin want die begon los te laten maar dat zou Corne direct laten doen.
Degene die deze auto koopt koopt een perfect gebouwde auto met een super fris blok erin en ik heb nooit problemen met deze auto gehad.
Corne lijkt mij ook geen ruige rijder ik schat dat zijn leeftijd rond de 40 is, en hij is een echte auto liefhebber dus wie weet is er weer iets anders op z'n pad gekomen waar de Jetta plaats voor gaat maken.