View Single Post
Old 08-12-2010, 15:00
Renegade Renegade is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by KJ-Golf
Vandaag voordat ik naar m'n werk toeging (7:30 uur), toen startte hij goed en liep normaal stationair. Heb hem even laten lopen, en na een minuut of 2 begon hij wat slechter te lopen voor ongeveer 10 - 15 seconden, maar ging toen uit zichzelf weer normaal lopen. Hierna het probleem niet meer gehad, ook niet inhouden tijdens rijden.

Ook onderweg naar huis (16:30), startte, liep en reed hij goed. Geen problemen meer gehad.

Het is wel droog daar. Niks nat ofzo. Wel zou het met die computer misschien wat te maken kunnen hebben? Ik heb namelijk ook het probleem, dat als mijn motor warm is en uit staat, ik de stekker van de koude-start sproeier eraf moet halen. Anders wilt hij niet starten (spuit te veel benzine in dan).

Bij een koude motor moet de stekker er met dit weer wel op zitten, anders start en loopt hij erg slecht.

Ik heb daarom ook een beetje het gevoel dat het iets met het inspuitsysteem te maken kan hebben. Dit heb ik al sinds aanschaf van de auto (maart 2010), maar pas nu met het koude weer schijn ik er problemen mee te krijgen. Eerder had ik het stekkertje er namelijk altijd af, omdat hij zonder dat stekkertje ook goed liep met koude motor.

De koelvloeistof komt wel nog goed op temperatuur ? Als je de koude start los moet halen lijkt het me vrijwel zeker de blauwe temperatuursensor
Reply With Quote