06-12-2010, 11:55
|
|
Forum regular
|
|
|
|
Verlagen MK2
Goedemorgen,
Omdat mijn Golf MK2 behoorlijk hoog op de pootjes staat wil ik hem graag enigszins verlagen. So far, so good. Wat kunnen we nemen? Een schroefset, verlaginsveren of een complete verlagingsset. Een schroefset lijkt mij behoorlijk stug, daarnaast zet ik mijn vraagtekens bij de kwaliteit van betaalbare setjes zoals V Maxx of Tec. Verlaginsveren zijn ook een optie, echter hoor je hier wisselende dingen over m.b.t. de handeling van de auto. Als laatste hebben we dan nog de complete verlaginssets welke verkrijgbaar zijn met verschillende verlagingen.
Iets wat ik sowieso niet wil is een buikschuiver creeren, ik wil graag gewoon een drempel over kunnen rijden zonder rare stunten uit te halen. Kortom het interesseert me geen mallemoer als een set wel of niet een verlaging van bijv. 12cm heeft, 4 tot 6 cm zal denk ik meer dan voldoende zijn (voorbeelden zijn natuurlijk altijd welkom ). Wat ik wel zoek is een leuke manier om te verlagen voor niet al teveel geld met enigszins deugdelijke kwaliteit.
Zouden jullie mij kunnen voorzien van enkele tips/aanbevelingen? Bij voorbaat dank voor jullie hulp
|