View Single Post
Old 01-12-2010, 22:59
JohanV JohanV is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by Verlmeister
Proficiat met je "How to"!!! Ik vind hem heel mooi gemaakt! Zeer goed te begrijpen dmv goede uitleg en foto's. Daar zit veel werk in zeker?

Heb wel nog 1 vraagje: Ik heb eens de site bekeken waar je dit gepost hebt en blijkbaar gaat die enkel over 1 bepaald motortype van VW (NZ 1300i motor). Geldt je "Howto" dan ook voor de andere VW motoren die in een Golf 2/Jetta 2 zitten?

Grtz,
Verlmeister

Dank je!

Geldt idd voor alle Golf/Jetta 2 zonder airco! Airco is meer werk. Je bedoelt veel werk in de pdf maken of in het vervangen zelf?

Veel werk:
- bouten die niet los willen (viel achteraf mee);
- kachelhuis uit- en inwrikken als je zelf in een bocht klem zit tussen de dorpel en de voorstoel en er een versnellingspook in je prikt.

Verder is het gewoon de volgorde aanhouden, dan kan het wel in een uurtje of 2 denk ik. Exclusief kachelhuis schoonmaken en nette stukjes foam knippen.

Die site is nog niet helemaal online... ik heb alles wat ik over mijn NZ heb verzameld, eens bij elkaar in een Joomla site gezet (was ik aan het leren en had content nodig). Zal hem hier binnenkort wel even promoten!

Johan.
Reply With Quote