KOPERS
Koper: Nuytjuh
Verkoper: Jel Golf 2 GTI
Beoordeling: Nuytjuh (yoery) kwam netjes op het afgesproken tijdstip en met het geld zijn spullen bij me ophalen. Koper die zich aan zijn woord houd.
Koper:MK2_power
Beoordeling:MK2_power (Thomas) kwam netjes op het afgesproken tijdstip en met het geld zijn spullen bij me ophalen. Koper die zich aan zijn woord houd.
Koper: ErikvanBilsen
Beoordeling: Snel mijn geld op de rekening na pb contact en mailtje na het ontvangen van de spullen.
Koper: JoostVW
Verkoper: Jel golf 2 GTI
Beoordeling: Heeft al menig spul bij mij gehaald, nooit geen problemen mee, altijd bereikbaar.
Koper: BUG001
verkoper Jel golf 2 GTI
beoordeling: Netjes aan de afspraak gehouden, is hier alles op tijd komen ophalen .
Verkopers
Koper: Jel golf 2 GTI
Verkoper: Veedubber.
Beoordeling: Netjes mee afgesproken op VAGfest in Boom, had de spullen bij en alles was in orde.
Verkoper: Psquare
Beoordeling: na het overschrijven van het geld netjes mail ontvangen dat het pakketje opgestuurd was. 3dagen later alles in de bus.
Koper: Jel Golf 2 GTI
Verkoper: Arosaboy
beoordeling: afspraak gemaakt bij hem thuis, alles in orde en velgjes lagen klaar.
Verkoper: Einzer
beoordeling: Had alles netjes klaar staan , was thuis op het afgesproken uur.
alles in orde.
Ik heb nog met meer mensen contact gehad maar daar heb ik geen gegevens meer van, heb eig maar 2 slechte ervaringen. iemand waar ik iets naartoe gestuurd heb maar nooit geld heb van ontvangen. en iemand die mij een stuur verkocht van 26cm dat 32cm bleek te zijn. (kan een vergissing zijn maar na meerdere keren mailen nog steeds geen antwoord gehad)
Van beide heb ik niets meer gehoord na herhaaldelijk contact te zoeken.
Had er ooit een thread overgemaakt maar die is verwijderd door de mods.
Heb er geen namen of adressen meer van, lig er ook niet meer van wakker.
ik weet wel dat het 2x forum newbee's waren die daarna eig niet meer online zijn geweest. +/- 1.5jaar gelden.
Voorderest ben ik van alle kopers en verkopers in men lijst zeer content.
Grtz Jel