24-11-2010, 23:36
|
Forum Newbee
|
|
Join Date: Nov 2010
Posts: 32
|
|
't Is een monopoint.Ze moet de motor in gang houden met het gaspedaalEenmaal warm,stilleggen,even wachten en dan kunt ge deftig rijden.De struise schoonzoon heeft er ooit het ganse luchtfilter per abuis eraf gesleurd omdat er iets rammelde.Daarbij zijn er wel een paar draadjes terug geplaatst.De leds van olie en temp zijn toen blijven branden.Vw vond het niet en ik heb ze toen zwart geschilderd.De slechte warmloop is er nu stillaan bijgekomen.Wat kan ik zef evtl nazien.De warme luchtaanzuig via de uitlaatcollector.Het vacuumpotje erboven.Andere verliezen in inlaat (carburatorvoet)of vacuum.Er zitten daar 4 sensors onder de luchtfilter.Ik vind geen info van de draadkleur en de ohm bij verschillende temperatuur.Die vermoedelijke oliedruksensor voor het lampje staat bij motor af open,als hij draait dan maakt hij kontakt met massa.Hoe zou ik nog verder te werk kunnen gaan?HELP
|