View Single Post
Old 23-11-2010, 12:33
HannoverEdition
Guest

Quote:
Originally Posted by Gti1-G60
Ik wrijf het er zaterdagochtend om 05.00 wel even in. Kan Klaas het de hele dag aanhoren.

En............nog gelukt André........... ...........

Quote:
Originally Posted by AP16V
Present

En ivm DUB INN wat ook op 15 Mei staat gepland,ben ik helaas genoodzaakt om deze (mini) Rallye meet te verschuiven!

Voorstel dan om dit te verschuiven naar

1 Mei of 29 Mei,

graag even een voorkeur aangeven aub

Gister nog even contact gehad met Jack Huizinga van Total Paint Repair. hij is deze dag aanwezig om ter plekke uit te deuken zonder spuiten!! dus heb je een/wat deukje('s) in je Golf Rallye en wil je deze professioneel laten verwijderen door Jack tegen een gereduceerde prijs,laat het weten!!Jack is vanaf +- 09:00 aanwezig
Ook hier zou ik graag een opgave van hebben,zodat we e.e.a in kunnen plannen,(mag via dit topic,maar ook via PM )

Verder nog even contact gehad met Peter van poetsbedrijf PKK in Heerenveen,ook hij vond deze (mini) Meeting een leuk idee,en is deze dag aanwezig om e.e.a uit te leggen/vertellen over het professioneel poetsen van de auto,en neemt wat professionele poetsmiddelen mee.[/QUOTE]

Nog genoeg te doen/regelen/navragen etc...hoor maar gaat goedkomen,ik heb er nu al zin in :

gr;
Guido
Reply With Quote