View Single Post
Old 22-11-2010, 21:53
mischatdi's Avatar
mischatdi mischatdi is offline
Postwhore

Nou na de taxatie is hij naar de spuiter gegaan, om 1 roestplek in de parfan te laten repareren. wat dus bleek dat het al erger was als gedacht, dus komt er een nwe parafan in... zie de foto's voor de roest let op schrik niet...

maar vandaag was dus de parafan nog niet binnen, en ging toch ff kijken... was er maar even besloten dat de hele auto maar " ff " over te spuiten?!?!?
Mijn pa is daar aan het hobbyeën aan een chevy (op de foto's zichtbaar achter de golf in het wit)

dus de golf word volledig over gespoten en strak gemaakt, uiteraard word hij weer gewoon origineel met als toevoeging blanke lak! dus die verkleurd niet weer en beter beschermt en nu staat hij er stickerloos en raamloos bij..

as vrijdag komt de uitdeuker zonder spuiten alle putjes en parkeer schade eruit halen! zodat er dus geen plamuur in gesmeerd word!
en dan hoop ik dat hij volgende week maandag gespoten word en dan weer opbouwen!
nu alleen "ff een stickerset opnieuw bestellen.. en die van de klep zat er al zeker een maand net nieuw op?!

en ik zie sommige denken? huh over spuiten? hij was toch netjes?

klopt helemaal, maar het begint bij de parafan, die word mooi rood, de kap was al minder aan het worden qua pigment. dus je bleef poetsen maar de randen werden daarom dus al dun qwa lakdikte... en daarom nu in 1 keer ff de spuit erover zodat het geen lapjes golf word.
Dus staat hij straks er helemaal strak bij!

*Seat Ibiza'08 & Passat-35i for hobby*
Reply With Quote