View Single Post
Old 19-11-2010, 12:13
nac nac is offline
VW Enthousiast

Send a message via MSN to nac

ik las dit op een ander forum daar had de eigenaar op gereageerd

Hallo allemaal,

Ik zag het topic toevallig, persoonlijk vind ik het vervelend dat er meteen gezegd word dat het goedkoop is en daarom duurkoop.
De randen die wij leveren komen gewoon van de leverancier af waar felgenfuchs ze haalt.
En ja onze prijzen zijn ook nog gunstiger als felgenfuchs.
Sommige dingen zijn we misschien weer een paar euro duurder in en de andere weer totaal niet. tevens staat er ook bij als er 4 randen tegelijk afgenomen word dan krijgen klanten nog een speciale korting.

@ exclusive dinkytoy,

jij werkt bij Velgrenovatie. ik zie prijsverschillen van wel 52 euro per rand!!
Voorbeeld artec S2 3,5J velgrenovatie prijs 174 euro onze prijs 122 euro. Dit maakt een verschil van 52 euro op 1 rand.
Exact dezelfde rand!

RH zw3 4,75J velgrenovatie prijs 203 euro onze prijs 164 euro. Dit maakt een verschil van 39 euro per rand. Wederom Exact dezelfde rand.

Waarom hebben wij onze prijzen zo laag?

Zoals jullie allemaal zien hebben wij een chiptuningsbedrijf, dit zijn onze hoofdwerkzaamheden. De verdiensten van de velgranden is net een extra inkomstenbrons. Jaren heb ik ingekocht bij felgenfuchs totdat ik achter de leverancier kwam van haar. Dus de randen zijn gewoon van hoogwaardige kwaliteit, hooglans gepolijst en NIET krom....

Wilde dit even kwijt.

Tuningchips