View Single Post
Old 19-11-2010, 00:32
The Clauw's Avatar
The Clauw The Clauw is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by golf1bart
Dat komt me goed uit
De oude en nieuwe coupe hebben wat binnenoppervlak zo,n beetje dezelfde grootte.

Als ik de hele kofferbak, dak, deuren, stijlen, vloer, zijkanten naast de achterbank, etc vol plak zou ik dan met een 5m2 uit komen ?

Wil ook zo veel mogelijk extreme gebruiken denk ik dan zodat er nog meer geluid gereduceerd wordt...

Ben trouwens bang dat het newton tapijt niet gaat passen in mijn urquattro... in mijn 80 uit 82 zou het wel net passen denk ik maar daar heb ik een compleet nieuw donkerblauw interieur voor uit een nieuwere audi 90 uit 85 dus dat gaat heel vet staan in een witte auto...------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik weet niet of iemand er al aan gedacht heeft en wil me zeker nergens mee bemoeien maar het lijkt me beter om geen bitume op de binnekant van het dak te plakken! denk aan een hete zomerdag..... dan ligt de bitume op je hemel of is dit speciaal hiervoor gemaakt?

Heeft iemand hier trouwens ervaring met dynamat?

He waar bemoei jij je nou weer mee

Nee grapje

Volgens mij moet het wel blijven plakken en ik heb een harden kartonnen hemel dus dat blijft wel zitten hoop ik. Moet alleen wel zo dun en licht mogelijke matjes nemen.... Wel goed dat je er over begint... moet wel goede voorbereidingen treffen... ontvetten, misschien iets opruwen?

Dynamat ?

Ken het wel ja... Vuile oplichters zijn dat

Tis wel goed spul maar de prijzen zijn ZIEK.... ik denk dat als ik mijn audi zou gaan beplakken met dynamat op de manier waarop ik het van plan ben dat ik met 600 euro nog niet klaar ben...
Reply With Quote