Dat komt me goed uit
De oude en nieuwe coupe hebben wat binnenoppervlak zo,n beetje dezelfde grootte.
Als ik de hele kofferbak, dak, deuren, stijlen, vloer, zijkanten naast de achterbank, etc vol plak zou ik dan met een 5m2 uit komen ?
Wil ook zo veel mogelijk extreme gebruiken denk ik dan zodat er nog meer geluid gereduceerd wordt...
Ben trouwens bang dat het newton tapijt niet gaat passen in mijn urquattro... in mijn 80 uit 82 zou het wel net passen denk ik maar daar heb ik een compleet nieuw donkerblauw interieur voor uit een nieuwere audi 90 uit 85 dus dat gaat heel vet staan in een witte auto...------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik weet niet of iemand er al aan gedacht heeft en wil me zeker nergens mee bemoeien maar het lijkt me beter om geen bitume op de binnekant van het dak te plakken! denk aan een hete zomerdag..... dan ligt de bitume op je hemel of is dit speciaal hiervoor gemaakt?
Heeft iemand hier trouwens ervaring met dynamat?