View Single Post
Old 18-11-2010, 23:47
The Clauw's Avatar
The Clauw The Clauw is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Audilimburg
@MKII Vr6: Thanks

@The clauw: Ik weet niet hoe je aan 250-300 euro komt aan bitumen, maar als je dit deelt door 21,95 dan kom je op ruim 10m2 uit. Daar kun je volgens mij de auto van binnen en buiten mee bekleden
Ik zou ook niet ieder hoekje en gaatje meten, maar gewoon grofweg meten en dan kijken waar je op uit komt. Denk dat je met 5m2, dus zeg maar dik 100 Euro al een heel eind komt.

Ow ja, ik had een zwarte Audi Coupe 2.3E 10v. Verder niets bijzonders, heb hem een maand of 3 geleden via een forumlid hier verkocht. had wat mankementen en ik gebruikte hem al een tijdje niet meer.

Dat komt me goed uit
De oude en nieuwe coupe hebben wat binnenoppervlak zo,n beetje dezelfde grootte.

Als ik de hele kofferbak, dak, deuren, stijlen, vloer, zijkanten naast de achterbank, etc vol plak zou ik dan met een 5m2 uit komen ?

Wil ook zo veel mogelijk extreme gebruiken denk ik dan zodat er nog meer geluid gereduceerd wordt...

Ben trouwens bang dat het newton tapijt niet gaat passen in mijn urquattro... in mijn 80 uit 82 zou het wel net passen denk ik maar daar heb ik een compleet nieuw donkerblauw interieur voor uit een nieuwere audi 90 uit 85 dus dat gaat heel vet staan in een witte auto...
Reply With Quote