14-11-2010, 14:04
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by dragracer
Idd...welkom tot het wonderschone Marktplaats.nl....
Ik had ze laatst een mailtje gestuurd.....en was benieuwd op hun antwoord:
Hallo,
Ik adverteer af en toe met dingen op marktplaats die voor mij overbodig zijn en ik niet meer nodig heb.
Wat mij eigenlijk wel een beetje stoort is dat een pas geplaatste advertentie binnen "no time" ver naar achteren staat...
Dit komt omdat er veel mensen adverties plaatsen zouden jullie dan zeggen....
Echter als ik dan zie dat bedrijven 101 dezelfde advertenties achter elkaar plaatsen is er niet veel lol aan....
Kunnen jullie profesionele advertentie's niet apart van de particuliere advertenties plaatsen....bij die bedrijven met 101 dezelfde advertenties kijk ik toch niet...die zijn heel irritant.
Wat mij nu ook opvalt is dat ik bij mijn advertenties niet meer precies kan zien waar mijn advertentie staat...
Er staat bijv. <10 ofzo maar de advertentie staat veel verder naar achteren....dit klopt natuurlijk niet zo....
Hebben jullie hier iets aan veranderd ??
Groeten Jacco
|
Je bent echt niet de enige die zich daar aan stoort. vind het zwaar irritant, al die bedrijven op mp.
en als je dan eens gericht zoekt naar iets bij een bedrijf is er over 1 "tuning" product een heel A4tje aan bullsh*t getikt en zoek je een ander product bij dat bedrijf dan vind je hooguit een plaatje van hun shop ofzo.
Als je fatsoenlijke waar aanbied weten de mensen je altijd wel te vinden hoor.