14-11-2010, 11:16
|
|
VW Guru
|
|
|
|
Idd...welkom tot het wonderschone Marktplaats.nl....
Ik had ze laatst een mailtje gestuurd.....en was benieuwd op hun antwoord:
Hallo,
Ik adverteer af en toe met dingen op marktplaats die voor mij overbodig zijn en ik niet meer nodig heb.
Wat mij eigenlijk wel een beetje stoort is dat een pas geplaatste advertentie binnen "no time" ver naar achteren staat...
Dit komt omdat er veel mensen adverties plaatsen zouden jullie dan zeggen....
Echter als ik dan zie dat bedrijven 101 dezelfde advertenties achter elkaar plaatsen is er niet veel lol aan....
Kunnen jullie profesionele advertentie's niet apart van de particuliere advertenties plaatsen....bij die bedrijven met 101 dezelfde advertenties kijk ik toch niet...die zijn heel irritant.
Wat mij nu ook opvalt is dat ik bij mijn advertenties niet meer precies kan zien waar mijn advertentie staat...
Er staat bijv. <10 ofzo maar de advertentie staat veel verder naar achteren....dit klopt natuurlijk niet zo....
Hebben jullie hier iets aan veranderd ??
Groeten Jacco
een week later antwoord:
Beste Jacco,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Ik begrijp dat het vervelend is als uw advertentie snel naar beneden zakt. Marktplaats is echter een platform, waarop koper en verkoper bij elkaar worden gebracht. Zowel particulieren als bedrijven mogen gebruik maken van dit platform. Het gebeurt wel vaker dat er meerdere advertenties tegelijk geplaatst worden. Dit is toegestaan, zolang deze advertenties volgens de voorwaarden worden geplaatst.
Voor meer informatie over het zoeken naar specifieke producten (bijvoorbeeld tweedehands), kunt u klikken op de volgende link:
http://marktplaats.custhelp.com/cgi...php?p_faqid=231
Wij zijn inmiddels op de hoogte van het probleem met de paginateller die blijft hangen. Wij begrijpen dat dit vervelend is. Onze technische afdeling werkt er aan dit spoedig te verhelpen.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Bonnie
Helpdesk medewerker
Ook een antwoord waar je je gat mee afveegt.......... want als je nu een advertentie plaatst kun je nog niet zie waar ie staat en dan betaal je een keer voor onhhog plaatsen en dan is je advertentie na 2 dagen verdwenen
|