14-11-2010, 11:05
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Aug 2007
Posts: 811
|
|
Ik denk dat je ergens met een lekstroom zit (rotte kabel, radio).
De batterij nameten met een gewone multimeter zegt eigenlijk niet zoveel.
Een batterij moet je altijd onder belasting nameten.
Hier zijn weerstanden voor die je op de batterij kan plaatsen en dan kan je dus vervolgens meten...
Ik denk wel dat je ergens een serieus verlies moet hebben want een nieuwe, volledig opgeladen batterij kan zonder problemen het interieur lampje een hele nacht laten branden en de volgende ochtend nog gewoon de motor aanslingeren.
Kijk vooral eens uit naar gesmolten of (half) doorgebroken kabels of zwaar geoxideerde contacpunten.
__________________
Audi S3 sportback, 310pk
Past Cars:
- Audi S3 sportback, 300pk, full black
- Golf IV GTI TDI Exclusive - Powered by VVT [237 pk & 469 nm]
- Golf 3 M-TDI
|