13-11-2010, 18:04
|
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Na het lezen van deze top handleiding heb ik vandaag ook een armsteun ingebouwd. Echter vind ik dat hij van links naar rechts wat te veel speling heeft. Ook zit er aan de voorkant onder handrem en kiertje van een paar millimeter wat ik hier op de foto's ook niet zie. Ik heb hem met de 3 schroeven uit de originele achterkant op de bodem vast gezet. Dezelfde achterkant als bij de startsituatie bij deze post.
Ik lees echter het volgende hier nu:
Quote:
Plaats nu de middenarmsteun zonder de front- & achterkap over de handremhendel en monteer deze met 5 schroeven. Let er op dat het luchtkanaal in de middenarmsteun over het zojuist aangelegde kachelkanaal word geschoven en dat deze in de haken in de middenarmsteun wordt gehangen. Als je dit niet goed doet, zit het luchtkanaal los in de middenarmsteun. Bij juiste montage zit deze vast.
|
Op welke plekken komen deze 5 schroeven te zitten? Ik heb de kappen er niet afgehaald en heb de 3 originele torx schroeven op de bodem van de auto gebruikt ter montage. Zijn er meer montagepunten op de bodem die ik over het hoofd zie? En zijn dit dezelfde soort torx schroeven?
De rooster achter ga ik niet aansluiten op het luchtkanaal, dit vind ik (nog) niet nodig.
bedankt vast!
Jonas
|