View Single Post
Old 31-10-2010, 21:54
Typ 81's Avatar
Typ 81 Typ 81 is offline
VW Guru

Nog een 'minor update' hier

Allereerst voel ik me redelijk vereerd dat er een foto van mijn Audi in de Performance VW van Oktober staat. Naar aanleiding van een tip van boy.schouten. Wel grappig, 1 meeting gepakt en dan in zo'n blad. Welliswaar een klein foto'tje, maar toch leuk.

Ook waren al tijden de sierlijsten die rond het voor- en achterraam zitten, mij een doorn in het oog. Die zijn van plastic met daaronder een laagje chroom, maar na 27 jaar zijn ze geel wit uitgeslagen, ziet er niet uit.

Mocht het zo zijn dat Types 81 in de uitvoering GLS tot 1979 werden geleverd met RVS raamlijsten. Was ik al een tijdje naar opzoek voor een schappelijke prijs en gevonden bij QuattroDado voor een heel nette prijs.

De set is echt in een superstaat en met RVS gebeurt verder ook niks uiteraard. Alleen nog een beste klus om ze te plaatsen. Iedereen zegt dat me dat niet gaat lukken zonder de ruiten en rubbers uit de sponningen te halen. Echter ben ik er bang voor dat er een raamrubber of ruit gaat sneuvelen en die raamrubbers zijn zelfs bij ClassicParts niet meer te krijgen. Ik ga het dus proberen met de ruiten er nog in