Quote:
Originally Posted by Samurai
Dit wou ik hier ook een keer plaatsen, lijkt meer op een msn topic dan een daadwerkelijk project!
|
D'r wordt wel gewerkt, alleen niet zoveel direct aan de witte.
De afgelopen dagen vooral bezig geweest de rode weer de weg op te krijgen, en volgens mij is het nu redelijk gelukt. Vertrouw er alleen nog niet helemaal op dat ie elke keer gaat starten, maar we gaan 't zien.
Afgelopen week ben ik bij iemand langs geweest die me de 3.6 V8 PT motor verkocht heeft om even het een en ander te passen en meten mbt de 4.2 V8 kop.
Deze zou niet passen op een 4-cilinder onderblok, maar met wat werk is dit pas te maken. Zijn een hele avond in de weer geweest met het slepen met koppen en onderblokken tot we op 'n gegeven moment z'n complete garagevloer vol hadden liggen met grote lompen staal en alu. Veel spierpijn, kapotte handen en smeer, maar we zijn verder gekomen.
Nu dus op zoek naar een losse 4.2 ABH kop van een Audi V8. Heb me laten vertellen dat die ook in de 100 en / of 200 geleverd is... dus wie meer weet mag het zeggen.
En inderdaad, komende week waarschijnlijk weer effe terug naar de witte om er weer wat af te slopen.
Vind de dingen die nu gedaan worden echter effe niet de moeite waard om updates van te posten of foto's van te maken, maar kan het mensen niet verbieden zo nu en dan het topic weer omhoog te halen.
Wordt vervolgd.