View Single Post
Old 28-10-2010, 15:34
Ivo's Ivo's is offline
VW Addict

Talking

hier een paar pics en verhaaltje van de mijn '86-er

Tijdje terug een Gofltje II gekauft. Was niet goed, maar wel goed genoeg voor t geld wat ie moest kosten...
Zo stond ie te koop:

(auto gekocht zonder de velgen, op standaard 13" Lupo staal naar huis gereden :lol: )

Eerste oog zag ie er leuk uit, maar hij was binnen n dag van matzwart naar wit gerold...
Zegt genoeg hè.... :roll:
Om nog maar te zwijgen over die LILLIKE tekening....

Maargoed...
First up: schijven en blokken voorzijde vervangen, olie en oliefiltertje, trekhaak eraf geslepen :twisted:
Second: andere velgen, aangezien de 13" Lupo Steelies (met winterbanden) weer onder de luup moesten komen...

Na even zoeken een wereld-deal tegengekomen... 15" verbreed staal van een Opel (standaard ET49) nu verbreed naar 8J en in de bruin/rode grondlak
Mn 175/50 Kumho's erom laten knuppen (had ik nog liggen van de MiM's).
Dan krijg je dit:

Verder wilde ik van die LILLIKE paintjob af...
Originele idee was om motorkap, dak en tankklep volledig kaal te schuren en te laten roesten, maar daar toch maar vanaf gezien (mede door het "on"originele idee..)
Nu dus ergens anders voor gekozen:

Dak en kap bruin gerold, en de wagen naar binnen voor de rest van de "treatment"

verder met de motorkap:

Verder met de Gofl zelf:

bijna klaar:

Ondertussen is alles weer gemonteerd, en rijd ik weer rond, maar heb nog geen pics van het eindresultaat gemaakt

Verder nog gedaan: antenne verwijderd en afgedopt, ruitenwisserblaadjes vervangen, schroefset schoongemaakt en in kopervet gezet, binnenkort nog uitlijnen en dan kan ie er wel weer ff tegenaan...

MK4 TDI (AGR) - 435000km => SOLD!

Passat 3B Variant (AHU) - Chipped by VAGtechniek
Reply With Quote