24-10-2010, 22:51
|
No personal life
|
|
|
|
Ik denk dat je naar dat geld kunt fluiten, je bent namelijk niet de opdrachtgever voor de reparatie dat is de gene die het bedrag betaald heeft (dat is die mevrouw).
Wil je het geld hebben kan misschien die mevrouw gaan informeren.
Quote:
Originally Posted by J.L. tuning
ik heb gelijk aangegeven dat ik de auto niet wou laten maken, omdat ik aan die kant nog meer schade had en dan wss andere deuren erin wou hebben ipv alleen dat kleine stukje schade gemaakt te hebben
ze hebben niks moeten uitwerken, ze zijn ff naar buiten gelopen, gekeken, en ff snel een prijs gemaakt, van zal rond de 500 euro liggen, dit op een kladje gezet en 3 minuten later reed ik weer weg, mocht die vrouw t via de verzekering doen dan moest de auto daar een dag staan voor de taxateur, werd er gezegd
|
Dan had je niet bij dat bedrijf moeten melden maar aan die mevrouw, dan had deze direct aan jou kunnen betalen.
Voor een taxatie hoeft je wagen er niet heel de dag te staan, zeker voor reparaties onder de 1000 euro, dan komt er niet eens een expert omdat het schadebedrag te laag is. Vaak maken ze alleen wat foto's en is dit voldoende.
|