View Single Post
Old 24-10-2010, 18:30
Kloegie Kloegie is offline
Forum Newbee

@ Tjaap

Ik heb geprobeerd alles zo duidelijk mogelijk op te stellen en te verwoorden, omdat het erop neer komt dat ik eigenlijk een gunst van iemand vraag. In zo'n geval moet je ervoor zorgen dat alles duidelijk is, vind ik. Ik hoop dat het plaatsen van het probleem op dit forum gaat leiden tot de oplossing, en zoals ik al schreef, ben ik bereid om een beloning te geven voor degene die me de oplossing kan geven. Bij een garagebedrijf betaal je ook voor een stukje kennis.

@ Ron mk1

Bedankt voor je antwoord. Ik ben niet bekend met de afkorting v.a.g., zou je me kunnen zeggen waar het voor staat?

Heerhugowaard is wel een flink eind vanaf Spijkenisse. I don't know if it's in the pocket at the moment... Al het gesleutel aan m'n auto heeft een hoop geld gekost, allemaal zondegeld eigenlijk, maar je hoopt toch steeds het probleem te hebben ontdekt!

Het meest zonde is het geld besteed aan onderzoekjes etc. Ik ben echt zwaar teleurgesteld in de kennis die bij garages aanwezig is. Je wordt er hopeloos van. Er rijden tig Polo's op de weg, dan moet er toch 1 iemand zijn die er verstand van heeft? Ik kon bij twee garage's een leuk bedrag aftikken voor een onderzoek, maar ze konden niets vinden/ze wisten niet waar het aan kon liggen/hadden er geen verstand van. "Iets met de ontsteking" krijg je dan te horen. Maar als je dan vraagt of ze dat gecontroleerd hebben, is het allemaal weer teveel gevraagd.

Maar als ik naar Heerhugowaard kom, denk je dan de vinger op de zere plek te kunnen leggen? Ofwel: weet je waar je het zoeken moet? Het komt vaker voor bij de Polo 6n 1.4, maar waar ligt het dan aan? Toch de ECU?

Ik hoor heel graag van jullie. En nogmaals bedankt als jullie een stukje meedenken!

Groeten,
Vincent
Reply With Quote