In dit geval een ''domme'' actie van je geweest (niet oneerbiedig bedoeld hoor
)
Maar ik heb een soortgelijk gevalletje meegemaakt ooit,en die mensen wilden het ook ''zo ff'' oplossen,maar omdat ik geen idee had wat het schadebedrag zou wezen,heb ik het gewoon middels een schadeformulier met de verzekering afgehandeld.daarna een schadebedrijf een taxatie van de kosten laten maken,en vervolgens heeft de verzekeringsmaatschapij MIJ het geld uitbetaald,en was ik dus zelf baas waar ik de schade zou laten herstellen!
Het maakte in dit geval niet uit of ik dat bij het schadebedrijf waar ik het heb laten taxeren liet doen,of bij een ander bedrijf, OF dat ik het zelf zou gaan doen,immers het geld stond op MIJN rekening!
In jou geval denk ik dat je naar je geld kan fluiten! niet echt netjes van het schadebedrijf waar jij dit hebt geregeld, dat ff terzijde,maar in dit geval staan ze wel in hun recht,omdat zij er denk ik vanuit gaan dat je niks aan de auto hersteld,en het geld lekker op je rekening laat staan,(of er lekker van uit eten en/of op stap gaat
)
Dus resumé:
Zorg dat je dit soort dingen ALTIJD via de verzekeingsmaatschapij regelt waar JIJ verzekerd bent
dat scheelt je in dit geval een hoop werk én geld!
ik hoop dat ik het jou een beetje goed heb uitgelegd zo...?