21-10-2010, 18:59
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by MickaD
Bedankt voor jullie reacties!
Dan kan ik eigenlijk net zo goed gelijk een vr6 aanschaffen??
Alleen wat mij daarin tegenhoud is dat de meeste gewoon afgetrapt en afgeracht zijn... Wil wel graag een auto kopen die nog lang mee kan en geen motorische problemen gaat vertonen na aanschaf omdat de vorige eigenaar zo nodig moest raggen met eenn koude motor (voorbeeld) of weet ik wat.
en een vr6 klinkt inderdaad lekker in het gehoor, alleen jammer dat alles voor een vr6 gelijk een smak geld moet kosten!
Het was voor mij de intensie om eventueel dus een 1.6 of 1.8 aan te schaffen en die iets meer pk's te geven en een leuk geluidje wat best goed klinkt!!
|
Ik meen te verstaan dat het de bedoeling is om met deze wagen dagdagelijks te gaan rijden. Het is altijd fijn om zelf dingen te bouwen maar ik denk dat je er dan rekening mee moet houden dat het eens kan mislopen of de wagen een aantal keren per jaar niet zal rijden.
Als je een "standaard" blok met wat vermogen inbouwt en deze is nog in goede toestand of werd gereviseerd dan kan je er vanuit gaan dat hij je (bijna) nooit in de steek zal laten...
Misschien ook niet onbelangrijk, succes ermee!
- Golf IV GTI TDI Exclusive - Powered by VVT [237 pk & 469 nm]
- Golf 3 M-TDI
|