19-10-2010, 21:55
|
|
VW Guru
|
|
Join Date: Jan 2007
Posts: 750
|
|
Quote:
Originally Posted by Turbo-Variant
In begrijpelijke taal uitleggen wordt lastig. De klok zal intern aangepast moeten worden waarschijnlijk, om deze geschikt te maken voor de puls uit de W-klem.
Het signaal en voltage verschil is simpelweg te groot om even werkend te maken. Wellicht dat iemand een signaalomvormer in elkaar kan zetten die het signaal van de W-klem zo omvormt tot een bruikbaar signaal voor de Fiz.
Verbruiksmeter is werkend te krijgen. Vacuümsensor van een G60 nemen (die kan met druk overweg) en iemand vinden die de eeproms op de klok kan herschrijven naar de kenvelden van een GTD.
|
Ik begrijp nu iniedergeval dat het 1,2,3, niet zomaar te doen is, en er heel wat bij komt kijken om het te laten werken...
Aangezien ik een leek ben wat betreft de kennis op electronicagebied denk ik dat ik maar mooi m'n originele klokken laat zitten
|