Thread
:
Klein project: Oldtimer MK1 1100cc op R6 Carbs
View Single Post
#
23
19-10-2010, 17:47
Jel Golf 2 GTI
Volksforum Draaideur Donateur
Join Date: Nov 2008
Posts: 3,365
Vandaag dus men pakketje aangekregen en maar inneens alles in elkaar gezet.
Ik gebruik dus deze vraagbaak
En ben begonnen met de dichting tussen het deksel en de carb waar de veer zit om de choke te laten terug komen.
Dan zie je de stang die de pal terug trekt. dit is met een membraam onder vacuum, dit heb ik ook vervangen en inneens de veer en de stang terug geolied.
Ook heb ik een nieuwe brandstofverstuiver gestoken.
Hiermee was het bovenste deel van de carbu al klaar.
Bij het onderste stuk heb ik eerst de nieuwe ringetjes rond de benzine- en luchtstelschroef gedaan en deze terug ingebouwd.
Dan heb ik de hoofdsproeier eruit gehad en eens proper geblazen.
De afsluitdop kreeg natuurlijk ook een nieuw ringetje (staat niet op foto)
en de vlotter er terug in
Daarna de terug slag van de kleine klep naar de inlaat.
Dit is ook een membraam dat werkt met een veer.
oude en nieuwe
en hier zit nog een veer tussen; (niet op foto)
Dan de nieuwe pakking tussen de 2 delen en alles in elkaar
met de orginele plaatjes van VW
De pakking die erbij zat paste niet. Dus eig mijn vraag.
Moet hier een pakking tussen?
want dat was niet het geval.
Al bij al heb ik een half uurtje werk gehad , dus viel heel goed mee
Vande week de auto terug binnen zetten en dan kan ik de inlaat en carbu er terug opbouwen.
Tips om zo een ding af te stellen of iemand die een basisafstelling heeft om te starten ivm de schroeven de lucht en benzine?
__________________
Who am I? =>
Me
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
Jel Golf 2 GTI
View Public Profile
Send a private message to Jel Golf 2 GTI
Find all posts by Jel Golf 2 GTI
Add Jel Golf 2 GTI to Your Buddy List