18-10-2010, 14:36
|
VW Fanatic
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by bas.
ik heb een aantal weken gelden een golf 1 Diesel gekocht, eigenlijk zonder te kijken en op goed vertrouwen van de verkoper.
Na een inspectie kwam ik er achter dat het geen orginele diesel was maar een 1.5jb en omgebouwd naar een 1.6D jr uit een golf 2 met de orginele 4-bak van de golf.
Ze hebben alleen het Diesel blok er in gepleurt en met een stel kroonstenen de boel aangesloten, ik wil dit dus allemaal weer netjes op orde brengen.
Nadeel is alleen dat er op de sloop 0 Diesel staan hier , dus had de stille hoop dat je zelf een boom hebt gemaakt.
Nu vraag ik me af waar je het voorgloei relais op moet aansluiten in de cockpit.
|
Hoi Bas, diesel golf MK2 is echt goed te vinden op de sloop anders zou ik marktplaats in de gaten houden.
Wat je ook kan doen is mijn kabelboom bekijken en daar een kopie van maken dan ben je ook heel ver. De gloeirelais monteren doe je tegen het schutbord aan, die komt in je motorruimte. Ik zie dat je ergens in Amersfoort woont, anders een x een afspraak maken als mijn Diesel klaar is?!
Gr Jim
|