Quote:
Originally Posted by Jel Golf 2 GTI
ik vind het wel interesant, ik heb namelijk dezelfde sticker klaar liggen.
En aangezien mijn achterraam enkele weken geleden stuk is gegaan wou ik van de gelegenheid gebruik maken om de sticker ook inneens te vervangen.
heb enkele vraagjes,
Hoe heb je de oude sticker verwijderd? EDIT: zag net dat er geen opzat.
En valt het mee om de nieuwe netjes te plakken??
Nette auto trouwens, mijne is van 1986. Deze winter gaat hij de garage binnen en ga ik hem een volledige beurt geven.
Grtz Jel
|
Ik had die sticker wel erop zitten hoor,maar gewoon verwarmen met de verfbrander op afstand, het is afentoe ff vloeken en tieren omdat je vingers ff weer te heet worden
.
het lijm heb ik vervolgens verwijderd met sticker verwijderaar.
en nwe plakken tja ik heb alveel geplakt in mijn leven
ik was met een halfuurtje klaar en dat was incl raam eruit halen en er weer in,
@ de rest, ok dan hou ik hem open nog ff.
maar wat er idd bovenmij word gezegt klopt helemaal. als je niet teveel geld pompt in je auto of een "bekende" bent dan is het niet boeiend.
want ik lees hier dat niet iedereen een sticker plakken spannend vind, ok logisch maar in sommige topics word soms overdreven gereageerd!
want dan plaatst iemand nwe ventieldopjes en dan: wow je bent echt goed bezig...
Maar goed dan ga ik maar weer on-topic!
en ja weer zonder foto's: inmiddels heb ik het schakelmechaniek bijna helemaal gereviseerd,alleen de pook moet nu nog en was ik benieuwd of dan de uitlaat eronderweg moet of niet? want het gaat nu alleen nog om de kogel onderaan de pook en die behuizing.
verder eindelijk uitgelijnt en olie en bougies vervangen
het is bij mij idd niet spannend,want ik ga voor de technische kant wat goed moet en niet voor dikke bbs-sen en telaag op de wielen
look