Bij deze wil ik graag de nieuwe bochtenverlichting sets aankondigen. Ik heb een Volksforummer een testset gestuurd echter door prive-omstandigheden is deze er nog niet aan toegekomen deze te testen. Dat volgt echter snel
Wat is Bochtenverlichting?
Bochtenverlichting is verlichting in de bocht (duh). Door het inschakelen van de mistlamp aan de binnenzijde van de bocht zorg je voor meer zichtbaarheid en kijk je als het ware de bocht in. Je ziet dit veel op nieuwe modellen en je zult dit in de toekomst steeds vaker tegenkomen. Met de Bochtenverlichting sets maak je het mogelijk bij iedere auto met mistlampen.
Hoe ziet dat eruit dan?
Omdat plaatjes meer vertellen dan duizend woorden:
Wat krijg ik dan voor?
Meegeleverd worden twee professionele modules (iedere kant een) die je aansluit op je stadslicht (zodat de set alleen 's avonds werkt), knipperlicht en op je mistlampen natuurlijk. De set detecteert welk knipperlicht is ingeschakeld en schakelt aan die zijde de mistlamp aan.
Natuurlijk worden de benodigde aansluitmaterialen ook meegeleverd!
Wat kost dat dan?
De prijs ligt op 50 euro per set, maar ter introductie kan ik een forumprijs maken van
45 euro. En dat is natuurlijk
inclusief verzendkosten!
Bestellen kan hier via PM als je van de actie gebruik wilt maken. En bestellen kan natuurlijk ook altijd via de officiele site
www.bochtenverlichting.nl
Dus wil je jouw auto ook een luxe uitstraling geven en wil je meer zicht en dus veiligheid in de bochten? Dan is bochtenverlichting de uitkomst.