05-10-2010, 22:42
|
|
VW Fanatic
|
|
|
|
Zo... Stof afblazen! Eigenlijk te lang niets aan de polo gedaan, en nog niet veel...
Ik ben afgestapt van de schijven op de achteras! Hij remt eigenlijk met de scirocco 16V klauwen icm 256mm schijven erg goed. Geen rembalans problemen, dus ik laat het zo! Ik heb de klauwen wel moeten reviseren, was dus echt niet gebeurd in tegenstelling tot wat de vorige eigenaar aangaf... Niet op gelet en gewoon gemonteerd, gevolg haaks links af slaan met remmen... Schrok me kapot, rechts zat muurvast!!
De G40 motor/bak ligt nog steeds lekker warm in z'n kratje... GRRRR, nog geen tijd gehad om em te monteren... Hier nog onverhoopt een monteur in de WW die misschien tijd te veel heeft??? ;-)
De kuipstoelen staan nog steeds bij de bekleder voor alcantara... hij heeft hetzelfde probleem als ik... geen tijd... haha
De stoelframes.. zijn ook nog niet klaar... dat is eigenlijk prio 1... dan kunnen die stoelen en de rolbeugel er tenminste een keer in!
Dus eigenlijk geen nieuws... Doorgaans is geen nieuws, goed nieuws, maar niet in dit geval.....