![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
01-10-2010, 22:54
|
![DUB's Avatar](image.php?s=62f2b5e2ed558a7043669ab4081cbd62&u=2311&dateline=1118499040) |
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by breadfan83
De witte uit elkaar, goed laten lassen en spuiten. Buizenframe en de 2.1 16v op ITB's eindelijk er in, misschien met turbo en dan zal d'r helaas ook quattro op moeten...
Interieur nieuw laten opmaken, en zo'n schroefset met extra luchtbalgjes d'r op, zodat we ook de drempels makkelijk over komen.
Velgjes... ATS Type 5 eronder voor dagelijks, en dan de RS-en voor de bling.
Hoe vaak mag je die 10.000 uitgeven? En zal ik je m'n rekeningnummer sturen of doe je 't cash?
Ik ben dus eigenlijk heel tevreden met de plannen die ik heb voor mijn auto, en als ik er de centen voor had stond ie ook vandaag nog voor de deur. Vind 't een beetje raar dat er dan mensen zijn die aan auto's zitten te werken die ze eigenlijk niet persee willen hebben.
Als dat allemaal klaar is voor ik die 10k op de rekening krijg gestort komt er nog 'n Golf 1 bij. Marsrood met een mooi setje 13"-ers en dik TDI blok.
|
tjah.. ik het offtopic gedeelte had ik dit soort onzin kunnen verwachten, maar ik denk dat als je 10.000 euro bij elkaar hebt gespaard (waar iemand met een normaal salaris en een hypotheek, best lang over doet) je die niet zo ff in een golf 2 stopt,
|